Bezorgen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar om bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 12:00 uur nog dezelfde dag te versturen. Het voorbereiden van je bestelling kan wegens omstandigheden langer duren. Uit ervaring weten wij dat het grootste deel van de bestellingen binnen 1-2 werkdagen geleverd zal worden. Dit geldt voor levering binnen Nederland.

Wij versturen ook naar België en Duitsland. Hiervoor geldt een afwijkende levertijd van 3-5 werkdagen.

De aangegeven levertijd is een schatting, wij kunnen hierin geen garanties geven omdat wij afhankelijk zijn van de bezorgdiensten.

Betaal ik verzendkosten?

Bestellingen boven de €50 die verstuurd worden naar een adres in Nederland worden gratis geleverd. De verzendkosten voor bestellingen onder de €50 bedragen hierbij slechts €0.99.

Wij versturen ook naar België en Duitsland, maar hiervoor gelden afwijkende verzendkosten van €3.99 per bestelling.

Met welke bezorgdienst wordt mijn bestelling geleverd?

Het grootste deel van onze bestellingen wordt verzonden met PostNL Briefpost. Dit doen wij om de prijs van het product zo laag mogelijk te houden. Gemiddeld wordt 98% van onze bestellingen binnen de afgesproken levertijd afgeleverd.

PostNL Briefpost wordt over het algemeen geleverd op dinsdag t/m zaterdag. Op maandag en zondag zal er dus geen levering plaatsvinden.

Een klein deel van onze bestellingen worden geleverd met DHL. Als je bestelling met DHL is verzonden ontvang je automatisch een mail met de Track & Trace code. Wanneer je geen code hebt ontvangen is de bestelling dus automatisch per brievenbus post verstuurd en zal deze vanzelf in de brievenbus vallen. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.

Natuurlijk hopen wij dat je bestelling zo spoedig mogelijk bij je zal worden afgeleverd.

Incidenteel komt het wel eens voor dat de uitlevering door PostNL enige vertraging oploopt waardoor je bestelling niet op tijd wordt uitgeleverd. Wij verzoeken je dan om 3 extra werkdagen te wachten (op zondag & maandag wordt er geen post bezorgd) zodat de levering kan worden volbracht.

Kan ik mijn bestelling bij een afhaalpunt laten leveren?

Omdat het grootste deel van onze bestellingen in de brievenbus bezorgd worden, is het niet mogelijk om een afhaalpunt te kiezen. Indien je bestelling met een Track & Trace code is verstuurd kun je er soms bij de bezorgdienst zelf voor kiezen om het pakje bij een afhaalpunt te laten leveren. Je kunt de opties bekijken door de Track & Trace code in te voeren bij de bezorgdienst.

Wat wil je graag weten?